Thursday, May 30, 2013

Pengedar Shaklee Bangi / Kajang / Area sekitarnya.

[Shaklee kini lebih dekat dengan Anda!]

Salam semua, Saya Syazwani Sya - Pengedar Sah Shaklee anda di Bangi / Kajang, juga area berdekatan sekitarnya. Dapatkan rangkaian product kesihatan semulajadi terbaik Shaklee dari saya dengan lebih mudah.

Banyak set2 hebat dari Shaklee ni.

Antaranya:

# Set Semasa Kehamilan
# Set Sejurus Selepas Bersalin
# Set Penyusuan Melimpah Ruah
# Set Nutrisi Lengkap utk anak seawal 1 tahun sehingga remaja
# Set Kecantikan Kulit
# Set Penjagaan Sakit Sendi

- Set dr awal membekalkan limpahan zat nutrien lengkap kpd ibu yang akan disalurkan kpd bayi utk perkembangan dan tumbesaran terbaik.
- Penjagaan seawal usia sehingga dewasa menjamin masa depan lebih sihat dan bahagia.

Anda akan dapat dr saya:
1) FREE Consultation dan After Sale Service (bimbingan)
2) Harga Terbaik dan Mampu Milik
3) Nikmati layanan ISTIMEWA dan EXCLUSIVE di secret group customer saya

Hubungi saya sekarang utk sebarang pertanyaan dan pembelian:

sms/wechat: 0199106420
Email: srcantik@gmail.com
Page: https://www.facebook.com/CantikdanSihatSemulajadi